مواد اولیه ی صنایع کاشی و سرامیک

سرامیک نوعی سفال پخته شده ی لعابدار است و در صنعت ساختمان، به کاشی هایی که ذرات آن ها بیش تر به هم فشرده شده اند، سرامیک می گویند. کاشی نیز فرآورده ای است که به سبب پخته شدن در درجه حرارت معین، به حالت نیمه شیشه ای در آمده و دارای خواص جذب آب بسیار کم، مقاوم در برابر ساییدگی، مقاوم در برابر فشار و مقاوم در برابر ضربه مکانیکی می باشد.

از مواد اصلی تشکیل دهنده ی بدنه ی کاشی و سرامیک، کائولن و فلدسپات می باشد. در حال حاضر نیاز کارخانجات تولید کاشی و سرامیک کشور، توسط معادن داخلی در حال تامین می باشد.

گروه صنعتی و معدنی آریا دارای بیش از دو میلیون تن ذخیره ی قطعی کائولن و فلدسپات در معادن خود می باشد که بخشی از این کائولن، با دارا بودن خصوصیات مرتبط با صنعت کاشی و سرامیک، برای این بخش آماده سازی و دپو شده است.

در ادامه بخشی از محصولات که در حال توسط کارخانجات تولید کاشی و سرامیک مورد استفاده می باشد، آورده شده است.

برای مشاهده ی خواص فنی و آنالیز هر محصول، روی بخش مورد نظر کلیک کنید.

کائولن کد KN-151

مناسب برای بدنه کاشی پرسلان، دیوار و کف/ بدنه کرم تا طوسی

کائولن کد KS-252

مناسب برای بدنه کاشی پرسلان، دیوار و کف/ بدنه صورتی تا قرمز

کائولن / خاک کائولن / کائولين / خاک رس / خاک نسوز / پودر کائولن / پودرهاي صنعتي / پودرهاي معدني / خاک معدني / معدن / معدن کائولن / مصارف کائولن / کائولن مرغوب / قيمت کائولن / آناليز کائولن / خريد کائولن / فروش کائولن / فلدسپات / خاک فلدسپات / فلدسپات مرغوب / فلدسپات برای بدنه / بدنه کاشی / کاشی و سرامیک /  مواد اولیه سرامیک / مواد اولیه کاشی / خاک کاشی / بدنه سفید / بدنه قرمز / سرامیک مرغوب / کاشی کاری /