کائولن کد KS-252، یکی از کدهای مربوط به معدن کبودکمر می باشد. این کد وسیع ترین سینه کار معدن کبود کمر را به خود اختصاص داده و دارای ذخیره ی قطعی نیم میلیون تنی و دپوی 50 هزار تنی درحال ارسال می باشد.

کد KS-252، یکی از پر کاربردترین کدهای این مجموعه محسوب می شود که به دو شکل کلوخه و پودر در حال حاضر مودر استفاده است. این کد به لحاظ آنالیز شیمایی نزدیک ترین انطباق را با فرمول شیمیایی اصلی کائولن دارد و بنابراین به لحاظ انطباق پذیری با تمامی صنایعی که در آن ها در کائولن استفاده می شود، در بالاترین میزان قرار دارد.

از کلوخه ی معدنی این محصول در حال حاضر برای تولید کاشی و سرامیک بدنه سفید تا طوسی و صورتی استفاده می شود، هم چنین این کد برای تولید آجر سفید- کرم تا شاموتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای مشاهده ی خصوصیات و آنالیز نمونه ی پودری این محصول با کد RS-252A،اینجا کلیک کنید.

در ادامه تصاویر کلوخه، نمونه پخت و آنالیز کد KS-5252 را مشاهده می کنید:

کائولن / خاک کائولن / کائولين / خاک رس / خاک نسوز / پودر کائولن / پودرهاي صنعتي / پودرهاي معدني / خاک معدني / معدن / معدن کائولن / مصارف کائولن / کائولن مرغوب / قيمت کائولن / آناليز کائولن / خريد کائولن / فروش کائولن / کائولن ميکرونيزه / خردايش / دانه بندي / کائولینیت / کائولن برای کاشی و سرامیک / بدنه کاشی / بدنه سرامیک / کاشی و سرامیک / بدنه سفید / بدنه قرمز /